Zapora drogowa U-20
Do wykonania zapory użyty został podkład z tworzywa sztucznego obklejony folią odblaskową. Zapora zakończona jest okuciami ocynkowanymi. Zaletą tego typu zapory jest szybki montaż oraz demontaż.
Dostępne długości: 1250 mm, 1750 mm, 2250 mm, 2750 mm.
Tablica kierująca U-3c/d ze stojakami
Tablica prowadząca U-3 wykonana jest na podkładzie z tworzywa sztucznego, oklejona folią odblaskową zgodnie z warunkami technicznymi, zakończona okuciami cynkowanymi ogniowo. Tablice kierujące stosuje się przy konieczności zmiany kierunku ruchu odpowiednio: typ U-3c - ciągła w prawo lub U-3d - ciągła w lewo. Montuje się ją na stojakach drogowych.
Dostępne długości: 1800 mm, 2400 mm.
Bariera z tworzywa typ GATE
Barierka typu GATE jest jedną z najbardziej popularnych barier służących do wygrodzeń robót. Wykonana jest z HDPE (polietylenu) co gwarantuje doskonałą jakość przy niskiej cenie.
Cechy- Duża wytrzymałość i trwałość
- Wolnostojąca
- Nie posiada śrub oraz nitów
- Szybkie i łatwe podłączanie kolejnych modułów
- Możliwość wykorzystywania na nierównym podłożu
Wysokość 1000mm
Szerokość 2000mm
Głębokość 50mm
Waga 11,2 kg
Separator drogowy (bariery)
Z tworzywa napełniane wodą lub pisakiem.
Dostępne wysokości : 50 cm i 80 cm.
Ogranicznik skrajni U-21 a/b z podstawą
Słupek do łańcucha wykonany z polietylenu.
WYSOKOŚĆ: 90cm
KOLOR: biało - czerwony
Słupek w komplecie wyposażony jest w kapturek do założenia łańcucha.
Łańcuch plastikowy biało - czerwony
WIELKOŚĆ OGNIWA: 24 x 39 mm
GRUBOŚĆ: 6mm
Separator łańcuchowy
Służącym do czasowego lub stałego wydzielenie części lub pasa drogi na czas robót drogowych. Może być stosowany do zmiany organizacji ruchu. Także na parkingach do wygrodzenia poszczególnych obszarów wyłączonych z ruchu. Sprawdza się także do opasania klombów, wysepek.
Jest łatwy i szybki w montażu i pozwala na organizowanie bardzo nietypowych kształtów powierzchni, także pod różnym katem.
Wykonany jest z granulatu gumowego:
Występuje w kolorze żółtym, czarnym, czerwonym oraz białym.
Zastosowany materiał powoduje, że jest wytrzymały, nie ulega pęknięciom nawet w niskich zimowych temperaturach. Jest bezpieczny także dla samochodów.
Separator łańcuchowy możemy przymocować na stałe do podłoża używając śrub i kołków rozporowych tworząc trwałą stabilną konstrukcję.
Można go zestawiać w kolorach: żółto – czarnym lub czerwono-białym dzięki czemu jest bardzo widoczny .
Zastosowanie separatora łańcuchowego:- wygradzanie wzdłuż jezdni powierzchni wyłączonej z ruchu
- oznakowanie zawężonego pasa ruchu np. w czasie remontu
- rozdzielanie dwóch pasów ruchu
- jako krawężnik do opasanie nieregularnej wysepki
- oznakowanie pasa awaryjnego
- na parkingach wydzielenia obszarów wyłączonych z ruchu
- zorganizowanie klombów, wysepek zielonych, kwiatowych itp.